Sazinieties ar mums
Jūsu vēlmju saraksts

Jūsu vēlmju saraksts ir tukšs!

Jūsu iepirkumu grozs

Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!

Jūsu salīdzinājuma saraksts

Garantija un garantija

Ja nav norādīts citādi, visiem produktiem tiek piemērota likumā noteiktā 24 mēnešu garantijas termiņa. Dažiem izstrādājumiem jūs saņemsiet arī individuālas ražotāju garantijas. 

Turklāt jums ir iespēja iegādāties paplašinātu aizsardzību ar mūsu servisa produktu "Dialando Protection" pirkuma procesā.

Dialando garantija

Dialando īpašnieks (skatīt juridisko paziņojumu) garantē visu pārdoto produktu pareizu darbību saskaņā ar attiecīgā ražotāja specifikācijām 24 mēnešu laikā no iegādes datuma.

Priekšnoteikums garantijas prasīšanai ir uzmanīga produkta apstrāde, produkta paredzēta lietošana saskaņā ar ražotāja lietošanas instrukcijām, kā arī ieteicamo apkopes intervālu ievērošana. 

Garantijas neaptver nodiluma pakļautas daļas, piemēram, stiklus, siksnas, blīvgumijas, kā arī sekas kustībai un korpusam, kas var rasties no nodiluma un mehāniskas daļu nodiluma (piemēram, ūdens iekļūšana pulksteņa gadījumā, kas ir ūdensizturīgs pats par sevi sakarā ar nolietotām blīvgumijām vai saliektiem kronšteiniem, jo ūdensizturība nekad nav pastāvīga pulksteņa raksturīgums). Ja nav iespējams veikt remontu vai pārstrādi, Dialando var gan apmainīt pulksteni pret salīdzināmu produkta zīmolu vai kvalitāti, gan atmaksāt pirkuma cenu. Gadījumā, ja produkta raksturlielumu nedaudz pasliktināšanās, piemēram, sliktāka precizitāte vai samazināta enerģijas rezerve mehāniskajos pulksteņos, kā var būt ikdienas lietošanas rezultātā, Dialando patur tiesības pēc pulksteņu darbinieka ekspertīzes veikt remontu vai piedāvāt cenu samazinājumu vai sniegt saprātīgu maksas pakalpojumu (pašlaik maksimums 20 eiro vai ekvivalents citās valūtās). 

Papildus iegādātā "Dialando Protection" neattiecas uz jūsu tiesībām kā patērētājam attiecībā uz pārdevēja likumīgajām garantijas saistībām, bet vislabāk to paplašina.

Par garantu skatiet iespaidu (skatiet juridisko paziņojumu)

Ražotāja garantijas

Daudzos gadījumos, papildus likumīgajai aizsardzībai un Dialando aizsardzībai, jūs saņemsiet ražotāja specifisku garantiju solījumu - parasti arī 24 mēnešu laikā. Šajā gadījumā ražotāja garantijas aprakstu un informāciju par garantijas sniedzēju atradīsiet produkta rakstiskajā dokumentācijā un ieliktnēs.

Lai izmantotu ražotāja garantiju, lūdzu, uzglabājiet pirkuma rēķinu garantijas termiņa laikā, jo mēs kā nosūtītāji garantijas kartes nespiežam. Ražotāji, ar kuriem sadarbojamies, pieņem rēķinu kā pirkuma pierādījumu ar iegādes datumu un tādējādi kā garantijas termiņa sākumu .

Pirms rakstāt rakstu ražotāja servisa centram, lūdzu, ņemiet vērā informāciju sadaļā "Garantijas gadījumā".

Garantijas gadījumā

Mēs negribam cerēt, bet ja sliktākais notiek, uz mirkli palieciet mierā. Mēs labprāt jums palīdzēsim!

Svarīgi ir, lai jūs sazinātos ar mums tiklīdz parādās defekts, nevis pēc nedēļām vai pat mēnešiem. Sekundārās bojājumi var rasties. Ja ūdens iekļūst, novietojiet pulksteni ar atvērtu kroni uz sildītāja, lai izžūtu mitrumu no iekšpuses. Ja funkcijas ieķērušās vai ķērusies, izvairieties no spēka lietošanas un atstājiet korekciju profesionāļiem. Neatveriet pulksteņa korpusu patstāvīgi caur aizmuguri vai priekšu. Ja baterijas darbinieks apstājas, pieņemiet, ka baterija ir vāja, un pārbaudiet to un aizstājiet ar speciālistu uz vietas. Ja problēma nav baterijā, var būt bojāts mehānisms. 

Lūdzu, sazinieties ar mums, lai pārrunātu turpmākos soļus. Ja nepieciešams, var būt saprātīgāk nosūtīt produktu tieši ražotāja servisa nodaļai. Citos gadījumos ir ieteicams to darīt caur mums.

Vienmēr iekļaujiet kopiju no pirkuma rēķina kā pirkuma pierādījumu un, ja iespējams, aizpildītas un apliecinātas garantijas kartes

Turklāt pievienojiet pavadzīmē ar jūsu personīgajiem datiem: vārds, adrese, atgriešanās adrese, telefona numurs, e-pasts, e-pasta saraksts, ja attiecīgs, kļūdas apraksts, kas noticis, kad, kas ir darīts līdz šim, vairākas kļūdas, īpašas pieprasījums...

Rūpīgi iepakojiet produktu, lai neveidotos papildu bojājumi. Vislabāk ir izmantot oriģinālo iepakojumu, ja tas ir pieejams.

Sūtiet kā apdrošinātu paketi, nevis kā paku. Tādējādi vienmēr būsiet nosūtījuma pierādījums, būs apdrošināšanas segums, un varat sekot nosūtījumam tiešsaistē.

Pēc saņemšanas mūsu vai citu servisa centru, lūdzu, ļaujiet vidējam apstrādes laikam no 2 līdz 4 nedēļām, retos gadījumos līdz 8 nedēļām. Visi servisa punkti neinformē klientu par preces saņemšanu, tāpēc lūdzu, pārbaudiet piegādi saņēmēja vietā tiešsaistē, izmantojot sūtījuma numuru, piemēram, caur DHL vietni.

Ja, neskatoties uz cerētajiem, rodas problēmas jūsu lietas apstrā dē, jūs tiksiet informēts, tāpēc lūdzu, vienmēr iekļaujiet savu telefona numuru un e-pasta adresi. Jūs tiksiet informēts arī tad, ja bezmaksas jūsu lietas apstrādes process tiek atteikts likumīgiem iemesliem. Šajā gadījumā jums tiks piedāvāta izmaksu apjoma novērtēšana un lielākoties personīga zvana no galvenā pulksteņu darbinieka, kas izskaidros iemeslus. Šajā gadījumā jūs lemtu, vai vēlaties veikt remontu par samaksu vai nē.

Svarīga informācija par garantiju ir pieejama arī mūsu BUJ lapā!