Sazinieties ar mums
Jūsu vēlmju saraksts

Jūsu vēlmju saraksts ir tukšs!

Jūsu iepirkumu grozs

Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!

Jūsu salīdzinājuma saraksts

Noteikumi un nosacījumi

Aphrodonis Media Group Ltd, saīsina tālāk par "Dialando", publicē sekojošos noteikumus un nosacījumus:

Šie noteikumi un nosacījumi attiecas tikai uz precu pasūtīšanu un nosūtīšanu, ko [private end lietotājs] pasūta internetā tiešsaistes iepirkšanās ceļā. Pasūtot, šie AGB tiek atzīti.

1. Līguma noslēgšana

Preču prezentācija tiešsaistes veikalā nav juridiski saistošs piedāvājums, bet gan neobligāts tiešsaistes katalogs. Pēc personas datu ievadīšanas un pogas "Pirkt" nospiešanas pēdējā solī pasūtīšanas procesā, jūs veicat saistošu pasūtījumu, lai iegādātos preces iepirkumu grozā. Pasūtījuma saņemšanas apstiprinājums seko nekavējoties pēc pasūtījuma nosūtīšanas pa e-pastu un SMS. Pirkuma līgums tiek noslēgts ar mūsu pasūtījuma apstiprinājumu vai preču piegādi.

Pasūtījumu pa tālruni pašlaik nav iespējams! Tomēr, ja jums ir nepieciešama palīdzība ar produktu vai ja jums ir problēmas ar pasūtījuma veikšanu, jūs vienmēr varat sazināties ar mums jebkurā laikā.

2. Līguma teksts

Jūsu pasūtījuma dati tiks saglabāti mūsu sistēmā un varēs tikt apskatīti jūsu klientu pieteikšanās apgabalā, pat vēlāk. Tiklīdz jūs esat veicis pasūtījumu pie mums un neesat izveidojis paroli un klienta kontu pats, mūsu veikala sistēma automātiski izveidos klienta kontu jums. Parole tiks izveidota automātiski un nosūtīta jums pa e-pastu. Protams, tikai jūs zināt šo paroli. Paroli jūs varat jebkurā laikā mainīt savā klienta kontā!

Jūs arī saņemsiet pasūtījuma datu kopsavilkumu pa e-pastu. Ja jūs nesaņemat šo e-pastu, iespējamo nepareizu ievadu dēļ, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu! Lūdzu, ņemiet vērā arī iespēju, ka e-pasts varētu nonākt jūsu spama mapē.

3. Atsaukšanas instrukcija

Atsaukšanās tiesības

Jums ir tiesības atsaukt šo līgumu 14 dienu laikā bez iemesla norādīšanas. Atsaukšanās termiņš ir 14 dienas no dienas, kad jūs vai trešā persona, ko nosaucāt un kas nav pārvadātājs, saņēmāt vai saņēmāt pēdējās preces. Lai izmantotu savas atsaukšanās tiesības, jums ir jāinformē Dialando par savu lēmumu atsaukties no šī līguma, izmantojot skaidru paziņojumu (piemēram, vēstuli, faksu vai e-pastu, nosūtītu pa pastu). Vienkāršākais veids, kā to izdarīt, ir sazināties ar mums, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta mūsu kontaktu lapā!

Ja jūs izmantojat šo iespēju, mēs nekavējoties (piemēram, pa e-pastu) nosūtīsim jums apstiprinājumu par šādu atsaukšanos. Lai ievērotu atsaukšanās termiņu, pietiek ar to, ka jūs nosūtat atsaukšanas tiesību izmantošanas paziņojumu pirms atsaukšanās termiņa beigām.

Lūdzu, neaizmirstiet nosūtīt mums savu pasūtījuma numuru, ko saņēmāt ar pārdošanas līgumu!

Atsaukšanās sekas

Ja jūs atsaukat šo Līgumu, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas (izņemot jebkādas papildu izmaksas, kas rodas, izvēloties citu piegādes veidu nekā lētākā standarta piegāde, ko piedāvājam mēs), nekavējoties un ne vēlāk kā trīsdesmit dienas no dienas, kad mēs saņemam paziņojumu par jūsu šā līguma atsaukšanu. Šai atmaksai mēs izmantojam to pašu maksājuma veidu, ko jūs izm antojāt oriģinālajai darījumam, ja nav vienošanās pretējā gadījumā; nekādā gadījumā jums nebūs jāmaksā par šo atmaksu. Mēs varam atteikties atmaksāt, līdz mēs neesam saņēmuši preces atpakaļ vai līdz jūs neesat sniedzis pierādījumus, ka esat atgriezis preces, kuras ir agrāk. Jums nekavējoties jāatdod vai jānodod preces mums un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā trīsdesmit dienas no dienas, kad jūs mūs informējāt par šā līguma atcelšanu. Šo periodu uzskata par ievērotu, ja jūs nosūtāt preces pirms trīsdesmit dienu perioda beigām. Jums jāsedz tiešie preču atgriešanas izdevumi uz mūsu noliktavu Vācijā, ja nav paziņots par vietējo noliktavu! Jums būs jāmaksā tikai par jebkādas preces vērtības zudumu, ja šāda preces vērtības zudums ir saistīts ar preču apstrādi, kas nav nepieciešama, lai pārbaudītu tās stāvokli, īpašības un funkcionalitāti.

Atsaukšanas instrukcijas beigas

4. Garantija un garantija

Lūdzu, skatiet lapu "Garantija un garantija"

5. Piegāde un atgriešana

Piegāde tiek veikta vai nu tieši Dialando, vai, izņēmuma gadījumos, ar piegādātāju. Ja klientam nav iespējams pieņemt preces vai viņš atsakās tās pieņemt, neraugoties uz Dialando noteikto termiņu, Dialando īpašnieks (skatīt iespiešanu), var izvēlēties atteikties no līguma. Aktuālās piegādes izmaksas var atrast izvēlnes sadaļā Piegādes izmaksas zem Informācijas. Iespējamās atgriešanās gadījumā lūdzu, izmantojiet oriģinālo iepakojumu, ja tas ir iespējams, vai ekvivalentu piegādes iepakojumu, kas garantē preču pietiekamu aizsardzību.

6. Transports bojājumi

Ja piegādātie preces ir redzami transports bojājumi, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sūdzieties par šādām kļūdām pie piegādātāja vai tur, kur jūs saņēmāt sūtījumu, un nekavējoties sazinieties ar mums, ne vēlāk kā 7 kalendāro dienu laikā. Jūsu tiesības kā patērētājam, it īpaši jūsu garantijas tiesības, paliek nemainīgas. Jūs mums palīdzat nodrošināt mūsu pašu prasību aizstāvību pret pārvadātāju vai transports apdrošināšanas sabiedrību.

7. Izlikšana

Klients var izlīdzināt tikai pret tādām prasībām, kas ir juridiski noteiktas vai nav apstrīdētas Dialando īpašnieka (skatīt iespiešanu) pusei. Klientam ir tiesības atlikt maksājumu tikai pret prasībām, kas rodas no tā paša līguma attiecībām.

8. Datu aizsardzība un drošība

Lūdzu, skatiet lapu Datu aizsardzība & drošība

9. Maksājums

Pirkuma cena ir jāsamaksā nekavējoties, saņemot mūsu pasūtījuma apstiprinājumu, ja vien pasūtījumus neesat veicis, izmantojot maksājumu pakalpojumu sniedzēju, kas piedāvā "maksājumu uz rēķina". Klients var samaksāt pirkuma cenu, veicot bankas pārskaitījumu uz norādīto kontu pasūtījuma apstiprinājumā, izmantojot Paypal vai kredītkarti. Jāsamaksā kopējā cena, kas norādīta pasūtījuma apstiprinājumā. Visi cenas jau iekļauj obligāto pievienotās vērtības nodokli, kas ir atšķirīgs katrā valstī. Dialando īpašnieks (skatīt iespiešanu) ir saistīts ar likumīgā pievienotās vērtības nodokļa likumīgu maksāšanu līguma noslēgšanas brīdī.

Pasūtījuma apstiprinājumā vai pasūtījuma apstiprinājumā PVN nav parādīts tehnisku iemeslu dēļ, bet tas satur piezīmi "Cena ar likumīgu PVN". Ja jums nepieciešama rēķinu ar norādītu PVN, lūdzu, sazinieties ar mums!

Vispārējā kārtībā, līdz pilnīgai samaksai sis paliek Dialando īpašumā. Par maksājuma veidiem saņemiet papildu informāciju izvēlnes sadaļā Maksājuma metodes zem Informācijas.

10. Garantija, garantija un pēcpārdošanas serviss

šeit!

11. Maiņas atgriešana

Iepirkšanās bez riska, nav problēmu ar mums! Saskaņā ar likumā noteikto atsaukšanas tiesībām jūs varat atgriezt arī preces, kas jums nesatikušās sākotnēji. Lūdzu, izlasiet tālāk, ko jums vajadzētu ņemt vērā atgriešanas gadījumā.

Papildus noderīgai informācijai vienmēr varat atrast mūsu BUJ lapā

Mūsu lūgums jums!

Lūdzu, nenododiet mūsu preces, ko vēlaties atgriezt, kā savu īpašumu, lai izvairītos no jaunas stāvokļa pasliktināšanās.

Jau atverot iepakojumu, jūs varat izvairīties no transporta un produkta iepakojuma vai paša produkta bojājumiem, rūpīgi to atverot. Tas attiecas īpaši uz lielām objektām, piemēram, pulksteņu satiksmes regulatoriem un pulksteņu kastēm, jo, lai šīs preces droši atgrieztu, vislabāk ir izmantot oriģinālo iepakojumu.

Atstājiet, piemēram, aizsargplēves uz pulksteņa, siksniņas vai rotaslietu daļas un tos nepārvietojiet, ja iespējams. Nelietojiet preces, ko, iespējams, atgriezīsit. Piemēram, mums būtu jāmaina ādas siksniņas pēc īsas nēsāšanas perioda higiēnas apsvērumu dēļ. Tērauda siksniņas uz polētām virsmām ātri parāda pirmos virsmas skrāpējumus, tas ir rūpīgi jāpulē vai jānomaina, lai nākamo klientu nepieviltu.

Mehāniskos pulksteņus, kuru precizitāti vēlaties pārbaudīt, lūdzu, pārbaudiet, piemēram, pulksteņa satiksmes regulatorā, laikskalā pie pulksteņa darbnīcā vai manuāli griežot, nevis ar "testa nēsāšanu" uz plaukstas.

Mēs pateicamies jums par uzmanību un piesardzību šajā jautājumā un to ļoti novērtējam!

Atgriešanās

Lūdzu, ņemiet vērā šādus punktus, atgriežot preces:

Pirms jūs atgriezat priekšmetu mums, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalstu, lai reģistrētu atgriešanos! Mūsu klientu apkalpošana pēc tam nosūtīs jums jau aizpildītu atgriešanas veidlapu, kurā atradīsiet arī atgriešanās adresi. 

Iepakojiet priekšmetu, ko vēlaties atgriezt, pilnībā un kopā ar visiem iespējamajiem aksesuāriem. Lai izvairītos no transporta bojājumiem, iesakām izmantot oriģinālo iepakojumu.

Ielieciet mūsu no mums saņemto atgriešanas veidlapu iepakojumā. Tas ievērojami paātrinās jebkuras atmaksas vai maiņas procesu.

Kuršu pakalpojumu sniedzēju jūs izvēlaties atgriešanās sūtījumam, ir jūsu ziņā. Savā labā, lūdzu, pārliecinieties, ka nosūtījums ir apdrošināts un izsekojams (apdrošināts pakalpojums). Turklāt mēs jums piedāvāsim iespēju mums rūpēties par paketes atgriešanu. Šajā gadījumā atgriešanās sūtījuma izmaksas vienkārši tiks atskaitītas no atmaksas summas. 

Lūdzu, izvairieties no kravu pārvadātāju atgriešanās, mēs uzkrāsim radušos izmaksas (pašlaik 15,00 eiro par DHL gadījumā) atmaksas gadījumā!

Maiņa

Jūs vēlaties atgriezt vienu vai vairākus priekšmetus, bet vēlaties saņemt citus vienumus maiņai? Lūdzu, ņemiet vērā savas vēlmes šajā sakarā, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanu attiecībā uz atgriešanās sūtījumu! 

Dialando maiņa pret citām precēm ir iespējama arī pēc 14 dienu atteikšanās tiesību beigā m 30 dienu laikā pēc piegādes, ja preces nav nēsātas. Šī regula nepārstāv ierobežojumu jūsu tiesībām kā patērētājam, bet gan tās paplašināšanu.

Ja maiņa prasa papildu maksājumu (jaunās preces ir dārgākas nekā atgrieztās), pakalpojuma darbinieks jums paziņos, tiklīdz atgriešanās ir mums sasniegusi.

Atmaksāšana

Atmaksas gadījumā nauda tiks atgriezta tādā pašā veidā, kā to saņēmām. Piemēram, ja jūs iegādājāties ar kredītkarti, maksājums vienkārši tiek atcelts un kartes izdevējs atcels jūsu maksājumu! 

Kredītnoteikuma gadījumā lūdzam sniegt mums savu IBAN un BIC vai savu vietējo bankas konta numuru, lai pārskaitītu kredītnotu summu!

Tālāka noderīga informācija vienmēr ir pieejama mūsu BUJ lapā!

12. Klarna

Sadarbībā ar Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stokholma, Zviedrija, mēs piedāvājam šādas maksājuma iespējas noteiktām valstīm. Maksājums vienmēr tiek veikts Klarna:

Rēķins: Maksāšanas termiņš ir [14] dienas no preču/biļešu nosūtīšanas datuma vai, citu pakalpojumu gadījumā, no pakalpojuma pieejamības datuma. Pilnu rēķina noteikumus valstīs, kur šī maksājuma metode ir pieejama, var atrast šeit: Vācija, Austrija.

Iegādes pirkums: Klarna finanšu pakalpojums ļauj jums maksāt par pirkumu fiksētās vai elastīgās mēneša maksājumu daļās saskaņā ar norādītajām nosacījumiem izrakstīšanā. Maksājums pa daļām ir jāveic katru mēnesi pēc tam, kad Klarna jums nosūta ikmēneša rēķinu. Plašāka informācija par pirkumiem pa daļām, tostarp vispārējie pirkumu nosacījumi un Eiropas standarta patērētāju kredītinformācija valstīs, kur šis maksājuma veids ir pieejams, ir pieejama šeit (pieejama tikai norādītajās valstīs): Vācija, Austrija.

Sofortüberweisung: Pieejams Vācijā, Austrijā, Beļģijā, Itālijā, Spānijā, Polijā un Nīderlandē. Jūsu konts tiks debetēts nekavējoties pēc pasūtījuma veikšanas.

tiešais debets: Tiešais debets tiek veikts pēc preču nosūtīšanas. Jūs tiksiet informēts par laiku ar e-pastu.

Kredītkarte (Visa/Mastercard): Pieejams Vācijā. Debets tiek veikts pēc tam, kad preces vai biļetes ir nosūtītas / pakalpojumi ir pieejami vai, abonējuma gadījumā, saskaņā ar paziņotajiem laikiem.

Maksāšanas metožu - rēķins, iegādes pirkums un tiešais debets - izmantošana prasa pozitīvu kredītreitingu. Šajā sakarā mēs pārsūtīsim jūsu datus Klarna, lai adrešu un kredītreitinga novērtēšanas nolūkos pirkuma sākšanas un pirkuma līguma apstrādes kontekstā. Lūdzu, saprotiet, ka mēs varam piedāvāt tikai tos maksājuma veidus, kuri ir atļauti, pamatojoties uz kredītreitinga pārbaudes rezultātiem. Papildu informāciju un Klarna lietošanas noteikumus var atrast šeit. Vispārīgu informāciju par Klarna var atrast šeit. Jūsu personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar piemērojamiem datu aizsardzības noteikumiem un saskaņā ar informāciju [Klarna privātuma politikā](https://www.klarna.com/international/privacy-policy/).

13. Piezīme par bateriju regulējumu

Saistībā ar bateriju vai uzlādējamu bateriju pārdošanu vai pulksteņu vai citu ierīču piegādi, kas satur baterijas vai uzlādējamas baterijas, mēs esam pienākumā jūs informēt par sekojošo, saskaņā ar bateriju regulējumu: Baterijas vai uzlādējamās baterijas nedrīkst izmest sadzīves atkritumos. Jums ir likumīgi pienākums atgriezt lietotas baterijas vai uzlādējamas baterijas kā gala lietotājam. Jūs varat atgriezt baterijas vai uzlādējamas baterijas pēc lietošanas pirkuma vietā vai tās tuvumā (piemēram, pie pašvaldības kolekcijas punktiem vai tirdzniecībā) bez maksas. Jūs varat arī nosūtīt mums baterijas pa pastu. Baterijas vai uzlādējamas baterijas, kas satur kaitīgas vielas, ir apzīmētas ar izsvītrotu atkritumu simbolu. Pie šī atkritumu simbola ir piesaistīts piesārņotāja ķīmiskais nosaukums. Cd nozīmē kadmiju, Pb nozīmē svītru un Hg nozīmē dzīvsudraba.

14. Esejas izpildes vieta, jurisdikcijas vieta

Visiem pašreizējiem un nākotnes pieprasījumiem, kas rodas no biznesa attiecībām, ekskluzīvā jurisdikcijas vieta ir pārdevēja reģistrētā biroja. Jurisdikcijas vieta un izpildes vieta pārdevējiem ir Pafos, Kipra.

15. Strīdu izšķiršana

Eiropas Komisija piedāvā tiešsaistes strīdu izšķiršanas (ODR) platformu, ko jūs varat atrast šeit. Patērētājiem ir iespēja izmantot šo platformu savu strīdu izšķiršanai. Lai izšķirtu strīdus, kas rodas no līguma attiecībām ar patērētāju vai vai tāda līguma attiecības vispā r pastāv, mums ir pienākums piedalīties strīdu izšķiršanas procesos pie patērētāju arbitražas padomes. Atbildīgais ir vispārējais patērētāju arbitražas padomes (no 01.01.2020: vispārējais arbitražas padomes) Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Mēs piedalīsimies strīdu izšķiršanas procesos pie šī biroja.

16. Galīgās nosacījumi, dalīšanās klauzula

Ja viena vai vairākas šīs GTC (Vispārējie pārdošanas noteikumi) noteikumi būs nederīgi, tas nevedīs pie visas līguma nederības. Nederīgā noteikums tiks aizstāts ar piemērojamo likumdošanas noteikumu. Šim līgumam piemēro tikai Kipras tiesības. Latvijas klientiem tomēr ir piemērojams īru likums!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Eleftheriou Venizelou

Uzņēmumu reģistrs Kiprā: HE366111

Administratīvais direktors: Richard Andessner

telefons: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Autors tiesības (c) 2021 Aphrodonis Media Group Ltd.

Visi izmantotie zīmoli un preču zīmes ir to attiecīgo īpašnieku īpašums. Visas attēli ir likumīgi aizsargāti un pieder Dialando un/vai produktu rādītāju vai piegādātāju īpašumā. Saturs, kas tiek ļaunprātīgi izmantots vai izmantots bez atļaujas, tiks sodīts un ziņots.