Sazinieties ar mums
Jūsu vēlmju saraksts

Jūsu vēlmju saraksts ir tukšs!

Jūsu iepirkumu grozs

Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!

Jūsu salīdzinājuma saraksts

Atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem

Lūdzu, atrastiet zemāk atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. 

Ja jums ir jautājums, uz kuru nevarat atrast atbildi, lūdzu, droši sazinieties ar mūsu draudzīgo klientu apkalpošanu, kas atbildēs uz visiem jūsu jautājumiem.

Pulksteņi

Vai pulksteņi ir oriģināli?

Šī ir viena no visbiežāk uzdotajām jautājumiem, ko mēs saņemam, un mēs saprotam, kāpēc. Jā, visi mūsu pulksteņi ir 100% oriģināli!

Dizainera pulksteņi ir kļuvuši diezgan populāri pēdējo gadu laikā, un mēs ar lepnumu varam teikt, ka visi mūsu pulksteņi ir īstie un oriģinālie. Visi tiek nodrošināti ar 2 gadu garantiju no ražotāja.

Jūs saņemsiet garantijas grāmatiņu / rokasgrāmatu kastē, un pulkstenis tiek piegādāts oriģinālajā iepakojumā. Daudzi klienti pieprasa seriāla numurus, bet, diemžēl, ir dažas zīmoli, ko mēs pārdodam, kas neizmanto šo sistēmu; piemēram, Michael Kors un Marc Jacobs neizmanto seriāla numurus uz neviena no saviem produktiem. Tas, ka jums ir garantija uz savu pulksteni, parasti ir pazīme, ka pulkstenis ir īsts. Plašāka informācija par garantiju atrodama šeit.

Pulksteņa izmēru maiņa

Visi pulksteņi ar saitēm ietver noteiktu skaitu, no kuriem daži ir izņemami.

Jūs varat viegli identificēt tos, kuri var tikt noņemti, pēc bultiņām jostas iekšpusē. Diemžēl ir iespējams tikai samazināt jostu. Nav iespējams pasūtīt papildu saites, izņemot tās, kas jau ir pievienotas.

Jostas mainīšanu vienmēr vajadzētu veikt pilnīgikvalificēts pulksteņražotājs. Atrast pulksteņražotāju, kurš pārdod tāda paša zīmola pulksteņus, jo tas dažreiz prasa noteiktas zināšanas un/vai rīkus.

Turiet prātā, ka pulksteņa siksniņas, kas izgatavotas no keramikas, ir ļoti jutīgas pret triecieniem un var viegli saplēsties, ja tās regulē nekvalificēta persona, tāpēc vienmēr izmantojiet profesionāli.

Tas ir arī labi ieteikumssaglabāt noņemtās saites. Atcerieties, ka jūsu tiesības uz atgriešanos precei beigsies, tiklīdz jūsu pulkstenis tiks mainīts lielumā.

Mēs nepoksim mainīšanas izmaksas, taču sniegsim jums 10 eiro kredītu jūsu nākamajai pirkumam. Vienkārši nosūtiet čeka attēlu uz mūsu atbalstu.

Sākot no 2024. gada janvāra, mēs piedāvājam saviem klientiem iespēju saīsināt savus aprožus tieši pasūtīšanas procesā par nelielu samaksu, tikai 5 eiro. Šī pakalpojums tiek piedāvāts atlasītiem modeļiem!

Manam pulkstenim beidzies baterija, ko man darīt?

Visbiežākais iemesls, kāpēc pulkstenis palēninās vai pilnībā apstājas, ir tas, ka baterija ir izlādējusies vai drīz to darīs.

Garantija nesedz vienkārši lietojamos priekšmetus, piemēram, baterijas, bet, ja baterija izlādējas pirmajā gadā pēc paketes saņemšanas, piedāvājam 10 EUR atlaidi nākamajai pirkumam.

Vērsieties pie pulksteņu/remontētāja, kurš pārdod tādu pašu zīmolu, jo dažreiz ir nepieciešami īpaši rīki, lai atvērtu pulksteņa aizmuguri baterijas maiņai. Nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, lai mums paziņotu, ka jūs dosieties mainīt bateriju, un tad sūtiet fotoattēlu par kvīti, lai saņemtu 10 EUR kredītu.

Viena no iemesliem, kāpēc baterija var izlādēties uz jauni iegādātā pulksteņa, ir tā, ka baterija jau ir uzstādīta ražošanas laikā un darbojas līdz nonāk patērētājam. Dažreiz pulkstenis var būt noliktavā kādu laiku, un dažreiz tas var būt tikai tāpēc, ka baterija ir slikti nogājusi.

Protams, mēs pārbaudām, vai katrs pulkstenis ir labā darba kārtībā pirms tam to nosūtām, bet dažreiz baterija var jau sākt palēnināties.

Keramikas pulksteņi

Keramika ir ļoti izturīgs pret skrāpējumiem un tā saglabā savu krāsu un gludu virsmu daudz labāk nekā metāla pulksteņi.

Materiāls arī dod pulkstenim unikālāku izskatu. Tomēr ar savu keramikas pulksteni ir svarīgi būt maigam, jo tas nevar izturēt cietus triecienus un sitienus tāpat kā metāla vai plastmasas pulkstenis.

Keramika ir materiāls, kas ir sacietējis cepeškrāsnī, tieši tāpat kā porcelāna plāksne, tāpēc to vajadzētu apstrādāt arī ar tādu pašu uzmanību.

No ražotāja nav garantijas par keramikas aproču, un remonts var būt dārgs, tāpēc rūpīgi rīkojieties ar savu keramikas pulksteni.

Kopšanas instrukcijas pulksteņiem

Mēs vēlamies, lai jūs pieredzētu iespējami lielāko apmierinātību, skaistumu, funkcionalitāti un ilgmūžību no savas pulksteņa! Gan lētāki, gan dārgāki zīmoli satur smalkas mehāniskās detaļas, tāpēc ir svarīgi, lai jūs atcerētos sekojošos punktus:

  • Izvairieties no pulksteņa pakļaušanas ekstrēmiem apstākļiem, piemēram, tiešai saules gaismai, ekstrēmai karstumam vai ekstrēmam aukstumam. Ekstrēms karstums vai aukstums var izraisīt pulksteņa darbības traucējumus un saīsināt baterijas kalpošanas laiku.
  • Izvairieties no pulksteņa pakļaušanas mitrumam, ja tie nav marķēti ar 10 vai 20 ATM. Nekad nelietojiet pogas vai kroni, ja pulkstenis ir mitrs. Ja pulkstenī iekļūst ūdens vai kondensācija, to nekavējoties jāpārbauda autorizētam pulksteņu mehāniķim. Pat ja kondensācija šķiet pazudusi, pulksteņa komponenti var jau būt bojāti.

  • Kondensācija pulkstenī: Pēkšņas temperatūras izmaiņas var izraisīt negatīvu spiedienu pulkstenī, kas var izraisīt kondensāciju. Ja tas notiek, jūs varat redzēt šķidrumu pulksteņa iekšpusē. Ja šķidrums vairs nav redzams, tas nenozīmē, ka mitrums ir pazudis. Pulkstenis nekavējoties jānosūta uz pulksteņu mehāniķi, kurš var atvērt pulksteni un noņemt mitrumu. Mitrumam var iekļūt pat pašā mehānismā, un pulkstenis var saplīst. Pat pulksteņi, kas ir marķēti ar 10 vai 20 ATM, nav aizsargāti pret temperatūras izmaiņām. Kondensācija var rasties, piemēram, ja no āra zemesgrādiem dodaties uz augstām iekštelpu temperatūrām vai ja pulksteni turat vannas istabā, kamēr tiek lietots duša. Kondensācija nav obligāti ražošanas defekts, un pulksteni tāpēc ne vienmēr var atgriezt. Tas ir atkarīgs no katras individuālās ražotāja politikas.

  • Izvairieties no triecieniem un sitieniem pret pulksteni. Jūsu pulkstenis ir izstrādāts, lai izturētu normālu lietošanu. Ar pulksteni nav ieteicams gulēt.

  • Izvairieties no pulksteņa pakļaušanas parfimērijai, ziepēm vai citiem ķīmiskiem līdzekļiem, kas var izraisīt bojājumus. Bojājumi var ietvert nokrāsu maiņu, izmaiņas vai citus bojājumus korpusā, siksniņā / jostā vai citās daļās. Izvairieties no rokassprādzienu lietošanas uz tās pašas rokas kā pulkstenis, jo tas var izraisīt skrāpējumus un liekas nodiluma pazīmes uz stikla.

  • Izvairieties no magnētiskajiem laukiem vai statiskās elektrības, kas varētu bojāt pulksteņa mehānismu. Parasti pulkstenis netiek ietekmēts no vispārējiem sadzīves aparātiem, piemēram, televizora, stereo utt.

  • Saglabājiet pulksteni tīru. To var notīrīt ar mitru, mīkstu drānu (tikai tad, ja tas var izturēt ūdeni). Noskalojiet pulksteni pēc iemērcēšanas sāļūdens vai hlora ūdenī. Siksniņu regulāri jātīra, lai saglabātu tās izskatu un samazinātu nodilumu. Ņemiet vērā, ka pārklātas siksniņas ir jutīgākas nekā tērauda siksniņas. (Skatiet iepriekš.) Notīriet ar mīkstu suku un mazu ziepju un ūdens daudzumu. Pēc visiem tīrīšanas darbiem pulksteni nosusiniet ar sausu mīkstu drānu.

  • Ādas siksniņa ir dabīgs produkts, kas ir ļoti jutīgs pret mitrumu, sviedriem, ķīmiskiem līdzekļiem un nodilumu. Siksniņai ir tikai ierobežota kalpošanas laika, un to (pat higiēnas apsvērumu dēļ) jāmaina ik pēc 6-12 mēnešiem atkarībā no tā, cik bieži jūs lietojat siksniņu. To mainot, ir jāpārbauda vai jāmaina arī sprādzes.

  • Siksniņa, kas izgatavota no tērauda, neoksidējas un parasti nav nepieciešams to pulēt. To var notīrīt ar nedaudz ziepēm un ūdeni. Ņemiet vērā, ka jūsu pulkstenis varbūt ne vienmēr izturēs pārāk lielu saskari ar ūdeni. Pirms tīrīšanas izlasiet par pulksteņa spēju izturēt ūdeni.

  • Siksniņa un pulkstenis, kas pārklāts ar pārklājumu, jākopj ļoti uzmanīgi. Pārklāta siksniņa ir trauslāka nekā tērauda siksniņa. Tīrīšana un rūpīga rīcība ir obligāta ar visiem pulksteņiem un rokassprādzēm. Pārklāto siksniņu ir jātīra ļoti rūpīgi. Intensīva trīsiena nolieto pārklājuma virsmu un var saīsināt jūsu pulksteņa kalpošanas laiku.
  • Nepareiza rīcība un kopšana parasti ir iemesls, kāpēc metāls nokrāsojas.

  • Lielākā problēma nelielam procentam iedzīvotāju ir tāda, ka āda var izdalīt vielas, kas var izraisīt metālu nokrāsošanos. Sliktākajā gadījumā rotaslieta var kļūt nelabvēlīga un necaurredzama jau dažu stundu laikā! Diemžēl neko nevar darīt, lai novērstu šo notikumu. Pateicoties Dievam, lielākā daļa cilvēku ar šo problēmu nesaskaras.

  • Laika un datuma maiņu pulkstenī vēlams nepārbaudīt starp plkst. 22.00 un 02.00 (tas attiecas uz pulksteņiem ar datumu, kad tā ir 24 stundu darba) tā kā tas var bojāt pulksteņa iekšējo mehānismu.

Pulksteņi ar akmeņiem

Daudzi dizaini ir rotāti ar strāsa. Dažiem zīmoliem ir pat īstas dārgakmeņu. Ja tas tā ir, tad pulkstenim ir sertifikāts.

Katru akmeni uzklāj ar roku, un dažreiz akmenis var nokrist. Tas var būt saistīts ar vairākiem faktoriem, piemēram, līmes izžūšanu vai ar to, ka ūdens ir nonācis kontaktā ar akmeņiem. Akmeņi un skrūves diemžēl nav segti ar garantiju, bet to var lēti salabot pie pulksteņmeistara. Dialando, protams, uzskata, ka akmeņiem vajadzētu ilgt ilgāk par 3 mēnešiem, un tāpēc mēs piedāvājam saviem klientiem 10 EUR kredītu par līdz 3 akmeņiem, kas atslābst 3 mēnešu laikā, ja mums nosūtat remonta kvīti. Lai iegūtu vairāk informācijas, rakstiet e-pastu mūsu atbalstam.

Ja jūsu pulkstenis ierodas bojāts vai tiek piegādāts ar trūkstošu akmeni, tad lūdzu, sazinieties ar mums nekavējoties.

Sekundes rādītājs nesita, bet pulkstenis joprojām darbojas?

Ja pulkstenis strādā, bet sekunžu rādītājs ir nepakustīgs, tad pulkstenim var būt hronogrāfs, un tad sekunžu rādītājs ir taimera pulkstenis.

Taimeris sākas, kad nospiežat pogu plkst. 2.

Jūs apturējat hronogrāfu, nospiežot to pašu pogu, un pēc tam atiestata hronogrāfu, nospiežot pogu plkst. 4.

Hronogrāfam parasti nevajadzētu pastāvīgi darboties, jo baterija izlādējas ātrāk.

Vairumam pulksteņu ir sekunžu rādītājs parastajam laikam kādā no mazajiem cipariem, to nevar izslēgt, izvilcinot kronšteinu.

Ūdens drošība

Pirms sākat izmantot pulksteni, ir svarīgi, lai jūs apskatāt pulksteņa aizmuguri, lai redzētu, cik ūdensizturīgs tas ir, un izlasītu zemāk sniegto informāciju.

Termins "ūdensizturīgs" vairs netiek izmantots, jo tas var būt maldinošs. Pulksteņi var izturēt dažādus ūdens daudzumus. Ūdensizturība nozīmē, cik labi pulkstenis var nokļūt mitrā stāvoklī vai izturēt spiedienu, ko izraisa noteikti ūdens daudzumi. Lietotās mērvienības ir ATM, Bar, M (metri) vai FT (pēdas), kas norāda uz spiediena pārbaudes pakāpi. Šie skaitļi izskaidro spiedienu, ko pulkstenis ir projektēts izturēt, un nenorāda uz dziļumu, lai gan tas ir biežs pārpratums. Ir tāpēc neiespējami nolūkoties 30 metrus zem virsmas ar pulksteni, kurš ir marķēts ar 3 ATM (30m). Šāds pulkstenis var izturēt tikai ūdens šļakas. Ir svarīgi atcerēties, ka ūdensizturību mēra statiskā vai nepārvietojamā stāvoklī aukstā vidē. Tas nesalīdzina to, ka spiediens pieaug ar kustību. Piemēram, peldējot, jūs izdodat spiedienu uz pulksteni, vienkārši pārvietojoties ūdenī.

Ūdens bojājumi jūsu pulkstenim ir pokapa ar garantiju, ja jūsu pulkstenis ir 10 ATM vai vairāk. Neaizmirstiet pārbaudīt, vai gumijas blīvslēgs nav izžuvis no laika laika. Gumijas blīvslēga izžūšana notiek dabiski pēc kāda laika; tā var izžūt arī no hlorētas ūdens, jūras ūdens vai ziepēm, un tad pulkstenis var ļaut iekšā ūdeni. Tāpēc jums vajadzētu mainīt blīvslēgu ik gadu, par izmaksām, par kurām patērētājs uzņemas atbildību.

UZMANĪBU! Nepielietojiet pulksteni karstā dušā, saunā vai karstā vannā vannā, jo tas var ietekmēt blīvslēgu, un lielākā daļa pulksteņu nav piemēroti tvaikam un siltumam. Kondensācija var rasties pat pulksteņos, kas ir 10 ATM un vairāk! Straujas temperatūras izmaiņas var radīt negatīvu spiedienu pulkstenī, kas tad izraisa kondensāciju. Ja tas notiek, jūs varat redzēt šķidrumu stiklā. Ja šķidrums vairs nav redzams, tas nenozīmē, ka mitrums ir pazudis. Pulksteni jānosūta pie pulksteņu meistara pēc iespējas ātrāk, kurš var noņemt mitrumu.

Mitrums var iekļūt pašā mehānismā, un pulkstenis var pārtraukt strādāt. Pat pulksteņi, kas ir marķēti ar 10 vai 20 ATM, nav aizsargāti pret temperatūras izmaiņām. Piemēram, kondensācija var rasties, ja no aukstuma iet iekštelpās ar augstu temperatūru, vai arī, ja pulksteni turat vannas istabā, izmantojot dušu. Kad tas notiek, tas nav obligāti ražošanas defekts un tāpēc var nebūt aptverts garantijā. Tas ir atkarīgs no katras individuālās ražotāja politikas.

Ierīce, kas norādīta, var izskatīties atšķirīgi dažādās pasaules vietās vai uz dažādiem modeļiem un interneta lapām. Piemērs var būt tas, ka 30 metri = 3ATM = 3BAR = 100ft visi nozīmē to pašu, kā arī 1000 mm = 100 cm = 10 dm = 1 m ir faktiski vienādas dimensijas.

Pulkstenis ir marķēts aizmugurē ar ūdensdrošību, ko tas var izturēt.

Kas ir hronogrāfs un kā es to varu kalibrēt?

Hronometrs ir vienkārši taimera pulkstenis.

Vari redzēt, ka pulkstenis ir hronometrs, pārbaudot, vai tam ir divi papildu pogas pie kronšteina (daļa, ko izvilc, lai mainītu laiku), un galvenajā ciferblātī ir vairāki mazi rādītāji ar mazām rokām. Poga 2 otrā (augšējā) ir ieslēgšanas un izslēgšanas poga, ko sauc arī par pogu A. Nospiediet pogu vienu reizi, tad redzēsiet, ka viena no mazajām rokām sākas. Nospiediet atkārtoti to pašu pogu, lai to apturētu. Pēc hronometra izmantošanas to vajadzētu atiestatīt, to var viegli izdarīt, nospiežot pogu pulksten 4 otrā (apakšējā), ko sauc arī par pogu B. Tad redzēsiet, kā rokas strauji pārlec vai ātri griežas atpakaļ uz atiestatīšanas pozīciju.

Ņemiet vērā, ka lielā otra rādītājaka nav vienmēr tā, kas rāda laiku! Dažiem modeļiem tur ir hronometrs. Ja tas ir gadījums, tad lielā otra rādītājaka vajadzētu palikt nemainīga. Parasti varat redzēt, ka maza roka vienā no mazajiem rādītājiem vienmēr ir taktēšana. Tad tā ir īstā otra rādītājaka. Ticiet, ka baterija izlādējas ātrāk, kad hronometrs darbojas.

Daudzreiz hronometrs var atiestatīties leņķī, bet jūsu pulkstenim nav nekāda defekta, to vienkārši ir jākalibrē. Parasti hronometra kalibrēšana ir ļoti viegli izdarāma, bet ja jūtat, ka tā ir pārāk sarežģīta, jūs esat silti aicināts sazināties ar mūsu atbalstu vai doties pie savas vietējās pulksteņu darbnīcas.

Lai kalibrētu hronometru, vispirms ir jāpārliecinās, ka hronometrs ir atiestatīts, nospiežot pogu B. Pēc tam izvilciet kronšteinu līdz ārējai pozīcijai. Pēc tam izmantojiet pogas A un B, lai noklikšķinātu uz hronometra rādītājiem, lai tie visi rādītu uz 0 vai 12 atkarībā no pulksteņa dizaina.

Dažām zīmēm un modeļiem ir dažādi pieejas kalibrēšanai, bet visbiežāk poga A pārvieto rādītāju uz priekšu, un poga B pārvieto to atpakaļ. Dažos pulksteņos tas darbojas nedaudz citādi. Piemēram, nospiediet pogu A, lai iestatītu pirmo roku, kad to esat iestatījis pareizi, nospiediet pogu B, lai mainītu, kuru roku maināt ar pogu A. Kad esat pabeidzis kalibrēšanu, vienkārši vajag nostiprināt kronšteinu līdz galam, un tagad hronometrs ir jaunajā atiestatīšanas pozīcijā.

Jūs varat doties uz pulksteņu veikalu, kas pārdod tādu pašu zīmolu, un jautāt pulksteņdarbniekam, ja jums nav skaidrs, ko darīt ar jūsu konkrēto modeļa.

Pulksteņu siksniņas

Pulksteņa aproces nav apmaksātas ar garantiju no pulksteņu ražotāja; lūdzu, skatiet garantijas grāmatiņu, kas atrodas kastē, kurā tika piegādāts pulkstenis.

Nederīgi, nodilumi, defekti slēdža mehānismā, sprādzes un saites nav segti ar jūsu garantiju.

Protams, ar prieku palīdzēsim, ja jūsu pulkstenis ienākot ir bojāts, bet jums jāsazinās ar mums nezīmēm, ja tā ir situācija. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pulkstenim jābūt neizmantotam un aizsargplēvai jāpaliek pulkstenī, lai mēs varētu palīdzēt jums ar salauztu aproci.

Mēs neuzņemamies atbildību par pulksteņiem, kas tiek atgriezti "kā jauni", bet patiesībā tie ir izmantoti.

Pasūtījums un apmaksa

Esam pasūtījuši, bet neesam saņēmuši nekādu apstiprinājumu

Paldies par jūsu pasūtījumu!

Ja jūs neesat saņēmuši nekādu apstiprinājumu pa e-pastu vai teksta ziņojumu (SMS), lūdzusazinieties ar mums pie Dialando atbalsta. Mēs priecājamies palīdzēt jums ar šo un jebkuru citu jautājumu, kas jūs varētu uztraukt!.

Viena iespējamība, kāpēc jūs neesat saņēmuši apstiprinājumu, ir tāda, ka, iespējams, sākotnēji veicot pasūtījumu, jūs mums sniedzāt nepareizu e-pasta adresi. Pretējā gadījumā pārliecinieties, ka pārbaudījāt savu neatpazīto pastu, ja tas kāpēc tam tā nonāca!


Kā es varu izmantot savu atlaižu kodu?

Ja jums ir saņemts atlaižu kods, jūs varat to pievienot apmaksas procesā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka nav iespējams apvienot divus vai vairākus atlaižu kodus.

Lai izmantotu kodu, vienkārši noklikšķiniet uz "Pievienot kupons" jūsu iepirkumu grozā, ievadiet kodu un noklikšķiniet uz "Pievienot kuponu". Iepirkumu grozs automātiski parādīsies, kad pievienosit produktu grozam.

Pēc tam varat turpināt ar apmaksu kā parasti.

Piegāde un piegāde

Noliktavas preces / Pasūtiet preces

Preces noliktavā:

Ja esi pasūtījis vienu vai vairākas preces, kuras jau atrodas noliktavā, tās var tikt nosūtītas tajā pašā dienā vai nākamajā darba dienā, atkarībā no tā, cikos veici pasūtījumu.

Pasūtījuma preces:

Ja esi iegādājies preci, kura nav pieejama noliktavā, parasti ir nepieciešamas 2-3 darba dienas, lai to saņemtu mūsu noliktavā. Piezīme: Dažreiz tas var ilgt ilgāk, bet bieži vien preces tiek piegādātas tev 7 darba dienu laikā.

Preces noliktavā un pasūtījuma preces:

Ja esi iegādājies vairākas preces, no kurām viena ir noliktavā, bet citas nav, tavs pasūtījums tiks nosūtīts, kad prece, kura nav noliktavā, ieradīsies mūsu noliktavā, un pasūtījums būs pilnīgs.

Piegāde, izsekošana un piegāde

Piegāde jūsu pirkumam vienmēr ir bezmaksas, veicot pasūtījumu pie mums, uz minimumu 75 EUR,

Kopumā paciņas tiek nosūtītas no mūsu noliktavasVācijā vai Zviedrijā, izmantojot UPS vai DPD pakalpojumus

Pasūtījuma pilnā piegādes laika ilgums ir atkarīgs no tā, vai jūsu pasūtījums jau ir mūsu noliktavā, vai arī mums ir jāveic īpašs pasūtījums saistībā ar jūsu pasūtījumu. Parasti ir nepieciešami 2-3 darba dienas, lai paciņa nonāktu tuvākajā savākšanas punktā no brīža, kad to nosūtījām, taču mēs nevaram būt atbildīgi par kavējumiem, kas rodas UPS/DPD organizācijā.

Kad produkts tiek nosūtīts no mūsu noliktavas, jūs saņemsiet apstiprinājumu teksta ziņā (SMS) uz savu telefonu kopā ar izsekošanas numuru, lai jūs varētu sekot līdzi savai paciņai. UPS/DPD pēc tam jums paziņos, kad paciņa ir iegājusi savākšanas punktā vai tiks piegādāta pie jūsu durvīm.


Nesaņemtās pakas

Pakotnēm, kuras nav izņemtas, mēs paturam tiesības pieprasīt atgriešanās piegādi ar apkalpošanas maksu 20 EUR apmērā.

Pasūtījums tiks automātiski atcelts, ja pakotne mums tiks atgriezta kā neizņemta. 20 EUR tiks atskaitīti no rēķina pirms tam, kad tas tiks apmaksāts.

Ja vēlaties, lai jūsu pakotne atkal tiktu nosūtīta jums, jums vajadzētu sazināties ar mūsu klientu apkalpošanu, lai iegūtu saiti, kur un kā jūs varat samaksāt par papildu piegādes maksu. Tomēr tas jādara PRIEKŠ tam, kad pakotne tiks atgriezta. Pretējā gadījumā pasūtījumu būs jāveic no jauna.

Kavēšanās

Mēs darām visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk piegādātu pasūtījumu, bet diemžēl dažreiz var rasties kavējumi. Tāpēc mēs neatrodam garantiju, ka piegāde notiks noteiktā dienā.

Ja produkts nevar tikt piegādāts noteiktajā laika ietvaros, mēs sazināsimies ar jums un informēsim par kavējumu. Kad jūsu kavētais produkts ir nonācis pie mums, tas tiek piešķirts prioritātei iekārtē un nosūtīts jums pēc iespējas ātrāk.

Ja pasūtījums tiek aizkavēts, jūsu rēķins netiks ietekmēts, jo mūsu rēķini tiek nosūtīti pa e-pastu tajā pašā dienā, kad jūsu pasūtījums tiek nosūtīts no mūsu noliktavas.

Izņemšana un atgriešana

Kas nozīmē atteikuma tiesības?

Mēs esam pateicīgi par katru pie mums veikto pasūtījumu, bet mēs saprotam, ka dažreiz jūs vēlaties atcelt savu pirkumu dažādu iemeslu dēļ.

Šajā gadījumā mēs piemērojam Tālo tirdzniecības likumu (citiem vārdiem sakot, atteikuma tiesības), kas vienkārši nozīmē, ka jums ir tiesības uz pilnu atcelšanu 14 dienu laikā, vienīgais priekšnoteikums ir tas, ka jūs sazinieties ar mūsu klientu atbalstu šo 14 dienu laikā.

Atcelšanas tiesības neattiecas uz:

  • Pulksteņiem, kuri ir tikuši izmantoti tā, ka uz tiem ir atzīmes vai bojājumi. Mēs nevaram to pieņemt vai uzņemties par to atbildību.
  • Pulksteņiem, kuru aproces saites ir pielāgotas.
  • Pulksteņiem, ko jūs esat remontējis vai mainījis, jebkādā veidā.
  • Intīmām precēm, kurām nav īpaša noslēpuma, piemēram, auskariem.

(Šis neattiecas uz priekšmetiem, kuri ir bojāti piegādes laikā.)

Es žēloju par savu pirkumu, ko es tagad varu darīt?

Sūtiet mums klientu apkalpošanas e-pastu, lai informētu mūs, ka vēlaties atcelt pasūtījumu un atgriezt preci. Vienmēr norādiet savu pasūtījuma numuru.

Reizi nosūtījuši mums savu pieprasījumu par preces atgriešanu, mēs nodrošināsim jums visu nepieciešamo informāciju, lai atgrieztu preci atpakaļ pie mums.

Mēs nosūtīsim jums dokumentu, ko izdrukāt, lai apstrādātu jūsu atgriešanu,

  1. Atgriešanās lapa, kurā ir izskaidrots, kāpēc jūsu pasūtījums tiek atgriezts, un visi pasūtījuma dati 

Svarīgi ir, lai Atgriešanās lapa tiktu novietota iekšēji ar atgriešanas sūtijumu, lai mūsu noliktava saņemtu pareizo informāciju.

Atcerieties nosūtīt atpakaļ visusdokumentus, piemēram, oriģinālo garantijas sertifikātu, korķi, utt. kopā ar preci.

Par produktiem, kas tiek atgriezti bez jebkāda saziņas un apstiprinājuma no mūsu klientu apkalpošanas, mēs nevaram uzņemties atbildību.

Nepadodiet automātiski savu paketi atpakaļ. Ja pakete netiek saņemta laikā, tā tiks atgriezta mums, un tiks piemērota papildu izmaksas 20 EUR. Ja vēlaties, lai jūsu pakete jums atkal tiktu nosūtīta, jums jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanu, lai saņemtu saiti, kur un kā varat samaksāt papildu piegādes maksu. Tomēr tas jādara PĒC TAM, kad pakete jau ir atgriezta. Pretējā gadījumā pasūtījumu būs jāveic no jauna.


Kā apturēt manu pasūtījumu?

Ja esat veicis pasūtījumu, ko vēlaties atcelt pirms tam, nekā to saņemat, un jums vēl nav saņemtas paziņojums, ka tas ir nosūtīts, jums nekavējoties jāsūta e-pasts uz mūsu klientu apkalpošanu.

Mūsu klientu apkalpošana var apturēt piegādes procesu un atcelt jūsu pirkumu.

Nav paredzētas papildu maksas.

Ko es varu darīt, ja esmu saņēmis(-usi) nepareizo priekšmetu?

Dažreiz var rasties kļūdas, bet neuztraucies.

Vai nu kļūdaini esi pasūtījis nepareizo produktu, vai arī mūsu noliktava kļūdaini ir iepakojusi nepareizo modeli. Iespējams, ka kāds priekšmets ir nepareizi nosaukts, tev vajadzētu uzreiz sazināties ar mūsu klientu apkalpošanu.

Lai mēs varētu saprast, kas tika nosūtīts nepareizi, lūdzam tevi nosūtīt mums e-pastu un pievienot attēlus ar produktu un marķējumu. Tādējādi mēs varam tev palīdzēt pēc iespējas ātrāk.

PIEZĪME! Dažreiz krāsas var būt grūti iemūžināt attēlā, jo ir nepieciešams lietot zibspuldzi utt., tāpēc var rasties atšķirības starp attēla krāsu un produkta krāsu reālajā dzīvē.

Kas seguma piegādei samaksā?

Ja jums nožēlo pirkumu vai jūs pasūtījāt nepareizo preci, jums pašam jāsedz piegādes izmaksas.

Ja mēs esam nosūtījuši nepareizo produktu vai ja tas ir salauzts, kad jūs to saņemat, jūs varat izmantot mūsu atgriešanās sūtīšanas etiķeti bez maksas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram uzņemties atbildību par jebkādiem izdevumiem, ja jūs paši izlemjat iegādāties sūtīšanas etiķeti no citas sūtīšanas uzņēmuma, neskatoties uz to, ka mēs esam nosūtījuši jums mūsu priekšapmaksāto atgriešanās sūtīšanas etiķeti, ko varat izmantot bez maksas.

Ja jums vajadzēs nosūtīt preci remontam vēlākā posmā, mēs uzņemsimies atbildību par piegādes izmaksām, ja remonts ir garantijas ietvaros. Tāda pati atgriešanās sūtīšanas etiķete tiks nosūtīta jums pa e-pastu.

Ja jūs paši esat izraisījis bojājumu produktam vai tam ir defekts, ko jūsu garantija nenosedz, jūs esat atbildīgs par izmaksām par piegādi un jebkādiem remonta izdevumiem.

Kā notiek atmaksas process?

Kad mēs saņemsim jūsu atgriešanos un tā tiks apstrādāta mūsu noliktavā, jūsu pasūtījums tiks piešķirts.

Mēs nodrošinām, ka jūsu rēķins Klarnā tiek atcelts. Atcerieties, ka, ja izmantojat mūsu atgriešanās piegādes marķieri, tas izmaksas paliks rēķinā. Ja jūs jau esat samaksājis, jums tiks atmaksāts uz to pašu kontu, no kura nauda tika novilkta, dažu darbadienu laikā.

Mēs iesakām sazināties ar Klarnu, ja jums ir papildu jautājumi par savu maksājumu, jo mūsu piekļuve jūsu kredītinformācijai ir ierobežota.

Ja esat iegādājies preci caur vienu no mūsu partneriem, mēs sazināsimies ar viņiem un lūgsim atmaksāt/atcelt rēķinu.

Garantija un Sūdzības

Papildu informāciju par garantiju atradīsiet šeit

Ko sedz garantija?

Garantija ir brīvprātīga, papildu seguma veids, ko piedāvā ražotājs. Lielākajai daļai produktu ir 2 gadu garantija.

Garantijas periodā tiek segti tikai pulksteņa mehānisms, rādītāji un cipars. Ja kāda no segtajām daļām izrādās defektīva materiālā vai izgatavošanā normālā lietošanas laikā, attiecīgo komponenti remontēs vai pulksteni nomainīs bez komponentu un darba izmaksām.

Garantija neatceļ:

  • Jebkādas defektu materiālos un izgatavošanā baterijā, korpusā, kristālā, plastmasas, gumijas, ādas, metāla vai keramikas stīpas, aproces, sprādzes vai skrūvēs; tostarp apmetums uz korpusa un/vai aproces.
  • Bojājumus, kas radušies nepareizas apiešanās, neaprūpes, negadījumu, ārējas ietekmes, normālas nodiluma, plīšanas vai novecēšanas rezultātā. Ietverot nepareizu apiešanās ar kroni un pogām.
  • Ūdens bojājumus, ja netika ievērotas kopšanas instrukcijas attiecībā uz produkta ūdensizturības līmeni (kā norādīts uz produktu). Ūdensizturīgie pulksteņi ir marķēti ar 10 vai vairāk ATM.

Garantija zaudē spēku, ja pulkstenis ir bojāts negadījumā, pilnīgā ļaunprātības dēļ, neautorizēta servisa vai citu faktoru dēļ, kas nav saistīti ar materiāla vai izgatavošanas defektiem. 

Garantijas nosacījumi var atšķirties atkarībā no ražotāja, tāpēc pārliecinieties, ka rūpīgi izlasāt garantijas/instrukciju bukletu, kas pievienots pulkstenim.

Kāda ir atšķirība starp garantiju un juridisko garantiju?

Garanija un Juridiskā Garantija ir divas dažādas lietas.

Garanija ir brīvprātīga un to var uzskatīt par papildinājumu tiesībām, kas jau ir saskaņā ar patērētāju tiesībām. Juridiskā Garantija atšķiras no valsts uz valsti un ir parasti 2-3 gadi.

Lai redzētu, kā jūsu valsts piemēro Juridisko Garantiju, droši pārbaudiet zem šāda saites: europa.eu/garanijas

Lielākā daļa ES valstu piemēro vienādas vai līdzīgas regulas, un mēs tās esam apkopojuši šeit: Ja jūsu iegādātajā ir kaut kas defektains, ir svarīgi, lai sazinātos ar mums pēc iespējas ātrāk. Jums ir jāiesniedz oficiāla sūdzība divu mēnešu laikā no defekta atklāšanas, lai to apstrādātu.

Jūs varat sūdzēties par jebkuriem defektiem, kas parādās uz priekšmeta. Bet mēs esam atbildīgi par defektu tikai tad, ja tas tiek uzskatīts par oriģinālu, tas ir, defekts jau bija klāt produktā, kad jūs to saņēmāt.

Kļūda, kas ir saistīta ar neuzmanību, neparastu izmantošanu (apstrādes kļūdu), negadījumiem vai līdzīgām situācijām, mēs nevaram būt atbildīgi par to.

Defekti, kas parādās sešu mēnešu laikā pēc produkta piegādes, tiek uzskatīti par esošiem piegādes brīdī, ja nav norādīts citādi. Ja kļūda parādās tikai vēlāk, pierādījumu nastu nes uz patērētāju, lai pierādītu, ka kļūda jau bija piegādes brīdī,

Mums ir tiesības mēģināt atrisināt problēmu tā, kā mēs to uzskatām par pareizu. Tas nozīmē, ka mums ir jāsniedz iespēja labot produktu vai piegādāt citu produktu ar vienādu vērtību. Jūs tāpēc nevarat pieprasīt atcelšanu un prasīt naudu atpakaļ, nebūsiet mums piedāvājis iespēju atrisināt problēmu un izmantojis visas iespējamās metodes, lai atrisinātu problēmu bez panākumiem.


Mana pulkstenis ir salauzts/bojāts, ko man vajadzētu darīt?

Bojāts pie piegādes:

Ja jūsu pulkstenis ir bojāts vai kāda tā funkcija nedarbojas pareizi piegādes laikā, protams, mēs nosūtīsim jaunu, ja modelis ir pieejams. Kā alternatīvu jums pilnībā atmaksās. Pulksteņiem, kas ir apstājušies, parasti ir nepieciešama jauna baterija, un mūsu klientu apkalpošana parasti vienmēr iesaka vienkārši nomainīt bateriju. Protams, mēs atlīdzināsim baterijas nomaiņas izmaksas, ja pulkstenis apstāsies 14 dienu laikā pēc tam, kad to saņemat. Atkārtoti, iemesls, kāpēc baterijas var tik ātri izlādēties, ir tas, ka baterija tiek ievietota, kad pulkstenis tiek ražots, un pēc tam tā var ilgu laiku atrasties noliktavā, utt., pirms nonāk klienta rokās.

Bojāts pēc ierašanās:

Ja pēc lietošanas laika jums ir jāizmanto jūsu garantija vai sūdzības tiesības, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanu, lai noskaidrotu, kas jādara, lai jums palīdzētu pēc iespējas nesāpīgāk. Ja bojājums ir redzams, mums būs nepieciešams produkta foto, lai mēs varētu jums palīdzēt efektīvāk. Neaizmirstiet fotografēt ar labu fokusu, lai mēs varētu skaidri redzēt bojājumu. Pretējā gadījumā mēs neredzēsim bojājumu pareizi. Ja jūs atklājat defektu savā produktā un tomēr turpināt to lietot, diemžēl mēs nevaram būt atbildīgi par jebkādiem bojājumiem, ko tas var izraisīt.

Mums ir sava pulksteņu darbnīca/speciālists, un, ja mūsu prasību izskatītājs ir apstiprinājis jūsu pulksteņa garantijas remontu, jūs tiksiet lūgts to nosūtīt mums. Kad mēs esam saņēmuši atgriezto preci, jūs saņemsiet automātisku paziņojumu, un mēs tad nofotografēsim pulksteni dokumentācijai, pirms to nosūtīsim mūsu pulksteņdarbnīcai, kurš veiks remontu.

Tad jūs saņemsiet ziņojumu un e-pastu, kad pulkstenis būs izremontēts un ceļā atpakaļ pie jums. Remonta laiks svārstās atkarībā no bojājuma pulkstenī un cik liels ir pulksteņu darbnīcas darba apjoms šajā brīdī, bet parasti šis process aizņem aptuveni 5-7 nedēļas.

Ja kļūst skaidrs, ka defekts nav segts ar jūsu garantiju/sūdzības tiesībām vai tas ir saistīts ar ārējiem ietekmēm, mēs sazināsimies ar jums pirms remonta veikšanas, un mēs varēsim jums uzlikt izdevumus, kas saistīti ar piegādi un apstrādi. Remonta laikā mēs nesūtām nekādas atjauninājumus, jūs tiksiet sazināts atkal, kad produkts būs izremontēts un atgriezts, vai arī, ja būs kavēšanās.

Kā es varu reģistrēt savu garantiju?

Ar katru produkta iegādi ar vismaz 2 gadu garantiju mēs iekļaujam mūsu pašu garantijas karti.

Uz kartes atradīsit instrukcijas par kā reģistrēt savu produktu mūsu mājaslapā, lai saņemtu garantijas numuru.

Kad jūs saņemsit šo numuru pa e-pastu, varat to ierakstīt kartē un glabāt kastē, no kuras pulkstenis tika iegādāts. Tas ir noderīgi gadījumā, ja vēlaties pārdot vai dāvināt pulksteni kā dāvanu garantijas laikā, lai mēs zinātu, ka pulkstenis ir iegādāts no mums.  

Ja jums ir jāiesniedz garantijas prasība garantijas termiņā, varat sazināties ar mūsu klientu atbalstu un sniegt tiem garantijas numuru kā identifikāciju, kopā ar aprakstu par to, ar ko jums nepieciešama palīdzība.  

ŠEIT varat reģistrēt savu produktu!