Sazinieties ar mums
Jūsu vēlmju saraksts

Jūsu vēlmju saraksts ir tukšs!

Jūsu iepirkumu grozs

Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!

Jūsu salīdzinājuma saraksts

Dialando Protection Noteikumi

1. Apdrošināšanas plāns

Šis līgums reglamentē fiziskā pulksteņa un tehniskā atbalsta jums sniegto DIALANDO pakalpojumu, saskaņā ar iepriekš minēto plānu (katru šeit minētu kā “Plāns”), kas attiecas uz Dialando zīmola pakalpojumu, kas norādīts jūsu apdrošināšanas dokumentā (“Pasūtījuma numurs”).

Pašlaik mēs jums piedāvājam divus seguma variantus:

  • Dialando Protection (11,99€/gads) *0,03 €/Diena
  • Dialando Protection PLUS (14,99€/gads) *0,04 €/Diena

2. Kad segums sākas un beidzas

Seguma plāns ir derīgs 379 dienas (1 gads + 14 dienu atsaukšanas periods) no dienas, kad tas tika iegādāts. Termiņš, līdz kuram tas beigsies, tiks precizēts jūsu pasūtījuma apstiprinājumā.

3. Kas ir segts?

Dialando Protection segj materiālus, ražošanu un protams, apstrādes defektus.

Atkarībā no tā, vai jūs esat izvēlējies “Dialando aizsardzību” vai “Dialando aizsardzību PLUS”, šeit ir saraksts ar priekšmetiem, kas ir iekļauti šajā garantijā.

  • Defekti materiālā un darbībā normālas lietošanas apstākļos
  • Normāla nodiluma un plīšanas nodiluma (piem., netīrības)
  • Maksts
  • Bojāta kristāla (ja piemērojams)
  • Pulksteņa aproce
  • Siksniņas
  • Sprādze
  • Sprādzes
  • Korona
  • Disks

papildinājumu, "Dialando Protection PLUS" plāns aptver arī:

  • Stiklu (salauztu vai saskrāpētu)
  • Bojātu mehānismu (nepareiza lietošana/apstrāde)
  • Satricinājuma traumas un sasitumi
  • Nepareiza apstrāde
  • Ūdens bojājumi un mitruma bojājumi (vismaz 5 ATM)

Atkarībā no izvēlētā seguma, remonts tiks veikts vai pulkstenis tiks aizstāts bez maksas un darba, ja tiek pierādīts, ka radītie bojājumi ietilpst iepriekš minētajā segumā.

Ja rodas smagi bojājumi, padarot remontu neiespējamu, Dialando jums nosūtīs to pašu modeli pulksteņa. Ja jūsu modelis ir nav pieejams, tiks nodrošināts pulkstenis ar vienādu vērtību un līdzīgu stilu, un tas var vai arī var nebūt iepriekš koordinēts ar jums. Aizstājējpulksteņa aizsardzība beidzas ar jūsu iegādāto Dialando Protection apdrošināšanu, iegādāto saistībā ar pirmo šim saistīto pulksteni, nevis ar aizstāto pulksteni.

4. Kas nav segts?

Gadījumā ar "Dialando Protection PLUS" plānu nekādi bojājumi, kas nav noteikti iepriekš, netiks segti, lai gan tas ir ļoti maz ticams, jo tas ir diezgan pilnīgs apdrošināšanas plāns.

Dialando Protection” savā standarta versijā nesedz šādus bojājumu apstākļus:

  • Stikls (salauzts vai saskrāpēts)
  • Bojāts mehānisms (nepareiza lietošana/apstrāde)
  • Sitiena traumas un sasitumi
  • Nepareiza apstrāde
  • Ūdens bojājumi un mitruma bojājumi (vismaz 5 ATM)

Mēs jums atgādinām, ka Dialando Protection nesedz ūdens bojājumus, ja netiek ievērotas norādījumuapraksti produkta ūdens noturības līmenim (kā norādīts uz produkta), ieskaitot bojājumus, kas pakļauti pulksteņa izkļūšanai no citiem šķidrumiem vai ķīmiskām vielām (izņemot parastu ūdeni vai jūras ūdeni). Arī pulksteņu ūdens bojājumi mazāk par 5 ATM netiek segti.

5. Kā iegūt pakalpojumu un atbalstu?

Ja vēlaties izmantot savu Dialando aizsardzību jebkurai savas pulksteņa bojājumu gadījumā, jums ir jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanu.

Neaizmirstiet ievadīt pasūtījuma numuru, kas jums tika nosūtīts uz e-pastu iegādes brīdī, lai apstiprinātu jūsu aizsardzības derīgumu. Dialando komanda sazināsies ar jums, lai apstiprinātu un saskaņotu bojātā pulksteņa nosūtīšanu ne vairāk kā 2 darba dienu laikā.

Ir nepieciešams, lai jūs gaidītu apstiprinājumu no Dialando komandas pirms pulksteņa nosūtīšanas mums, jo mēs jums sniegsim oficiālo adresi, kur to vajadzētu nosūtīt, un vienlaikus sekosim nosūtījumam, tāpēc jums ir jānosūta mums pakete ar iespēju to izsekot. Ir nepieciešams arī gaidīt apstiprinājumu, ka to varat nosūtīt mums, jo var būt iespēja, ka bojājums vai remonts tiks veikts jums tuvējā pulksteņa darbnīcā, un tāpat mēs segsim šo izmaksu.

Gadījumā, ja jums ir jānosūta mums bojātais pulkstenis, piegādes izmaksas segs jūs. Mēs segsim pulksteņa atgriešanās piegādes izmaksas, ja piegādes adrese ir Eiropas Savienībā.

Tajā pašā e-pastā, kas tiks nosūtīts jums, tiks sniegta arī nepieciešamā informācija, lai sekotu līdzi remonta procesam un tā pabeigšanas laikiem. Dialando ir tiesības sazināties ar jums, izmantojot Dialando Protection servisu, pa pastu, telefonu un čatu.

6. Jūsu pienākumi

Lai saņemtu pakalpojumu vai atbalstu apdrošināšanas ietvaros, jūs piekrītat ievērot šādus nosacījumus:

  1. Nodrošiniet savu “pasūtījuma numuru” – pirkuma pierādījumu
  2. Nodrošiniet informāciju par simptomiem un iemesliem saistībā ar problēmām, kas radušās ar segto produktu
  3. Reaģējiet uz pieprasījumiem par informāciju, iekļaujot, bet ne tikai, informāciju par segto produktu, piemēram, sērijas numuru, modeli, darbības, kas veiktas pirms segtais iekārta pieredzēja problēmu, un soļiem, kas veikti problēmas novēršanai
  4. Ievērojiet norādījumus, ko sniedz Dialando, tostarp fotogrāfijas, ja tās ir pieprasītas.

7. Apdrošināšanas nodošana

Dialando Protection ir saistīta ar produktu un nevis ar klientu, tāpēc šo apdrošināšanu var izmantot jebkura lietotāja, kuram ir likumīga šī produkta īpašums, un var pārdot produktu ar aktīvo apdrošināšanu jaunajam īpašniekam. Šim jaunajam īpašniekam ir jābūt pirkuma “pasūtījuma numuram”, ko piegādājusi persona, kas tieši iegādājusies produktu no mūsu tiešsaistes veikala, un apdrošināšanas derīguma termiņam jābūt spēkā.

Kā patērētāja tiesības ietekmē šo plānu

Patērētājiem jurisdikcijās, kuros ir patērētāju aizsardzības likumi vai noteikumi, iepriekš minēto plānu sniegtie labumus var izmantot kā papildu priekšrocības pret visām tiesībām un līdzekļiem, ko sniedz šādi likumi un noteikumi. Nekas šajā plānā nedrīkst ietekmēt patērētāju tiesības, kas piešķirtas piemērojamiem obligātiem likumiem, tostarp patērētāja tiesības uz līgumisko garantiju un prasību uz atlīdzību pilnīgā vai daļējā neizpildē vai neatbilstošā izpildē, piemērojot jebkuru no tā l īgumiskajām saistībām.

DIALANDO® Aizsardzības plāni

Standarta ražotāja garantijaDIALANDO® AizsardzībaDIALANDO® Aizsardzība PLUS
DefektiMateriālā un/vai darba izpildē
Nēsāšanās un nodilumsNo normālas lietošanas (piemēram, netīrumi)
Iepakojums
Zaudēts kristālsJa attiecināms
Pulkstenis
Siksniņas
Siksna
Spraudņi
Korona
Rādītājs
StiklsLauzts vai nobrāzts
Kustību bojājumsNepareiza izmantošana un/vai apstrāde
Satriecošs un/vai sasituma bojājums
Nepareiza apstrāde
Ūdens vai mitruma bojājumsPulksteņi ar vismaz 5 ATM pretestību

Dialando Protection un Dialando Protection PLUS ir Aphrodonis Media Group Ltd produkts

Atbalsta tālrunis: +46 10 551 5995

Atbalsta Whatsapp: +46 10 551 5995

(Runājam angļu un zviedru valodā).